Известие

Collapse
No announcement yet.

Поставяне на USB на Alfa Romeo 166 без CD Changer

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    http://www.ebay.co.uk/itm/Fiat-Alfa-...item3f0abb4346

    А това да ли ще стане за наште красавици с beker

    Comment


    • #32
      От описанието:

      3.Not work with Fiat/Alfa/Lancia with OEM Becker/Grundig/Bosch/Continental radios

      4.Not suitable for Fiat/Alfa/Lancia with ICS(integrated control system) system
      Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp - 2000

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Fr0sT Покажи съобщение
        От описанието:

        3.Not work with Fiat/Alfa/Lancia with OEM Becker/Grundig/Bosch/Continental radios

        4.Not suitable for Fiat/Alfa/Lancia with ICS(integrated control system) system
        Точно така,това е за новите кастфони на Фиат груп..........без ИЦС.......
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #34
          колеги няма ли нещо подобно за 166
          http://clubalfaromeo.com/forum/attac...8&d=1290551455
          просто даваш на късо два кабела и ICS отчита че чейнджъра работи
          Last edited by DJANI 86; d.m.y г., 22:40.

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от DJANI 86 Покажи съобщение
            колеги няма ли нещо подобно за 166
            http://clubalfaromeo.com/forum/attac...8&d=1290551455
            просто даваш на късо два кабела и ICS отчита че чейнджъра работи
            На схемата, която си дал, кои пинове се окъсяват, че да се отпушат входовете за чейнджера?
            Доколкото знам при 166 такова нещо няма. Трябва чейнджерът и ICS-ът да си "говорят" през информационната шина за да се отпушат входовете.
            Единственото което може да стане с окъсяване на пинове е това да се отпуши RGB видео входа на ICS-а и един аудио канал. Това което служи за навигацията.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #36
              Пичове.....баси....някой да ми каже как се маха тая шитня.Тва е пълна глупост....за да разбера каква ми е буксата на тоя ICS тря да разглоба колата.....
              Махнах страничните панели....панела на скоростния лост....и сега какво?
              Attached Files

              Comment


              • #37
                има цяла тема със снимки.Ползвай търсачката!
                sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                Comment


                • #38
                  Ето го отново златният пост по въпроса със свалянето на ICS - а.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #39
                    Супер братле....благодаря ти!!

                    Comment


                    • #40
                      Ne stava pi4ove....niama mahane tva .... Izpolomih polovinata kola...ne stava...
                      Pi6a ot tlf ..i niamam kirilica....
                      sorry....

                      Comment


                      • #41
                        Айде, заповадай и пиши на кириловица.

                        http://www.youtube.com/watch?v=IOguHeF_xec
                        1999 Alfa Romeo 145 QV 155+ Diesel 5th
                        2003 Alfa Romeo 166 2.4 JTD 20v 175hp 385nm 6 Speed Manual (ex)
                        1999 Alfa Romeo 145 1.4 T.S. Junior (ex)

                        Comment


                        • #42
                          Може да е нещо преправяно и затова да не ще по нормалния начин.
                          Има и друг подход - като свалиш пластмасовия лицев панел. Сваля се с напъване оттук-оттам и излиза. Под него ще видиш болтовете, което държат външната част от шейната. Като ги развиеш, ще извадиш устройството заедно със шейната.

                          Ако ще пробваш този вариант, свали двете врътки (дърпаш и излизат) преди да сваляш панела, че пречат. И свали управлението на климатика (черната кутия под ICS - а, която се държи с една рапидка в средата)
                          Last edited by ecotronic; d.m.y г., 14:27.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            Може да е нещо преправяно и затова да не ще по нормалния начин.
                            Има и друг подход - като свалиш пластмасовия лицев панел. Сваля се с напъване оттук-оттам и излиза.....
                            Да ама едните ICS-и са с щипки а другите са с по 6 малки винтчета.Да погледне първо неговото как е да не си търси лицев панел
                            sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                              Да ама едните ICS-и са с щипки а другите са с по 6 малки винтчета.Да погледне първо неговото как е да не си търси лицев панел
                              Да, това е съществен момент. При мен е на щипки и реших, че всички са така.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #45
                                От скоро се обзаведох с XCarLink с Bluetooth модула та да споделя малко отзиви. На кутията на самата джаджа не пише да е за Алфа Ромео но има лепенка Бекер, като модел се води Model-V. Буксите - ползват се и двете - и синята и зелената, 3 пина от едната и 5 от другата и така се получават въпросните 8 където на всякъде ги дават за Бекер. Та имате го в предвид това, понеже по назад в темата имаше снимки само на синята букса, която меду другото има точно 8 пина, но не се използва само тя. Най-сигурно е с предварителна проба дали ще сработи, както направих и аз.
                                За Bluetooth-а - представлява малка кутийка с копче на нея + отделен микрофон с 2,5 жак. При позвъняване и ако слушате музика от xcarlink-а приемането на разговора може да стане от самия телефон или от копчето на въпросната кутийка. В manual-а пишат че ако радиото на колата има fast forward бутон може и от него но аз при мен не можах да го накарам да сработи. Тъпото е че ако слушаш напримерно радио и ти звъни някой трябва да превключиш на xcarlink-a за да вдигнеш и да слушаш от колоните в колата ама явно няма пълно щастие.
                                Накратко е това, ако някой го интересува нещо по-конкретно нека пита
                                Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp - 2000

                                Comment

                                Working...
                                X